Podziel się wrażeniami!
Czy subwoofer SWF-BR100 https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4488/44885167M.pdf działa z TV Sony XR-55X90L?
Kupiłem nowy TV i chciałbym podłączyć do niego subwoofer SWF-BR100. Urządzenie nadawczo-odbiorcze subwoofera podłączyłem zgodnie z instrukcją do TV ale nie mogę nawiązać połączenia. TV nie widzi subwoofera. Z tego co wiem oba urządzenia mają profil bluetooth A2DP.
Czy subwoofer powinien działać z XR-55X90L, a jeśli tak, to jak go podłączyć? Jestem w tym totalnym laikiem więc proszę mieć to na uwadze przy odpowiedzi:)
Subwoofer do tej pory świetnie działa i wygląda więc szkoda go wyrzucać.
Niestety oficjalne wsparcie Sony nie pomogło.
Obawiam się że to się tak wprost nie uda. Ten TV nie ma analogowego wyjścia audio po kablu jack 3,5mm a do tego wyjścia trzeba podłączyć transmiter (ten który wkłada sie do USB w TV) To ze subwoofer działa po profilu A2DP nie wiele wnosi bo korzysta z dedykowanego połączenia bezprzewodowego, a wiec nie da się podłączyć po BT.
Jedyna opcja bardziej kombinowana to dodatkowy konwerter cyfrowo/analogowy podłączony do wyjścia optycznego TV z wyjściem analogowym, ale to w tym TV zadziała tylko z głośnikami telewizora bo jak masz jakiś system audio podłączony do HDMI, w momencie uruchomienia dźwięku przestrzennego wyłączy się sygnał na optyku.
Dzięki za odpowiedź. Nie mam żadnego dodatkowego systemu audio. Planuję tylko TV i subwoofer + mam podłączony do TV po HDMI dekoder UPC. Spróbuję wersję kombinowaną - zawsze to jakaś możliwość do sprawdzenia.
Czy mógłbyś podesłać przykładowy link, jak taki konwerter wygląda i jak go podłączyć, bo nie wiem czy chodzi o kabel z różnymi końcówkami czy też o jakieś urządzenie.
Najprostszy i najtańszy jaki widzę na Allegro:
https://allegro.pl/oferta/konwerter-optyczny-dac-coaxial-toslink-rca-cinch-11512828588
Ważne że to musi być konwerter z WEJŚCIEM cyfrowym (optyk na przykład) i WYJŚCIEM analogowym.