annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony

OPGELOST
profile.country.NL.title
Matthieu82
Ontdekker

Sony

Hi,

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Matthieu82 

Welkom hier!

 

Dat zou best eens kunnen, maar Sony heeft de keus gemaakt om NL/BE in 1 forum samen te vatten, dus Engelstalig een post plaatsen heeft geen nut om meer mensen te bereiken.

Daarbij zie ik dat je de lens zelf gedemonteerd hebt nadat ie gevallen was....helaas is het zo dat je aan de afzonderlijke delen geen beschadigingen hoeft te zien, maar dat het geheel van samenstel wel invloed heeft op de werking. Het is nu eenmaal zo dat camera's en lenzen tegenwoordig "high tech" zijn en dus ook gevoeliger voor beschadigingen.

Misschien dat je een fotozaak kan vinden die een reparatie service heeft? 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

This is a Dutch part of the Sony Community. For English you can go to the English part of the community. 

 

Voor reparatie verzoeken of meer informatie over reparaties

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/repair/faq

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Matthieu82
Ontdekker

ik weet dat het NL was maar hoop zo wat meer mensen te bereiken... ik bedoel er zijn er zat uit NL die makkelijker engels kunnen dan NL.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Matthieu82 

Welkom hier!

 

Dat zou best eens kunnen, maar Sony heeft de keus gemaakt om NL/BE in 1 forum samen te vatten, dus Engelstalig een post plaatsen heeft geen nut om meer mensen te bereiken.

Daarbij zie ik dat je de lens zelf gedemonteerd hebt nadat ie gevallen was....helaas is het zo dat je aan de afzonderlijke delen geen beschadigingen hoeft te zien, maar dat het geheel van samenstel wel invloed heeft op de werking. Het is nu eenmaal zo dat camera's en lenzen tegenwoordig "high tech" zijn en dus ook gevoeliger voor beschadigingen.

Misschien dat je een fotozaak kan vinden die een reparatie service heeft? 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en