Podziel się wrażeniami!
Dzisiejsze zdjęcia... Pogoda dopisywała ... Proszę o komentarze... Nawet te najgorsze ...
Ja zdecydowanie wolę jasne zdjęcia dziecięce. Co nie oznacza, że czasem nie cyknę jakiegoś w ciemniejszym klimacie. I też nie do końca pauje mi kolorystka 57. A szkoda, bo kadry niezgorsze.
I też nie do końca pauje mi kolorystka 57.
Witam Witam ...
i o zdrowie pytam
W związku z tym, że zaciekawiła mnie Twoja skromna osóbka na miniaturce profilu pozwoliłam sobie zajrzeć do Twojej galerii i trochę pokomentować.
Nie jestem profesjonalistką ale i ja widzę minusy w niektórych fotach...a wydawało mi się , że tylko Creatoor je widzi
Tak więc:
5 i 6 jak dla mnie zdecydowanie wymiatają
14- chyba myślimy tak samo piękne
29- kurcze świetny moment, szkoda, że coś mu brakuje...może ostrości więcej...można powiedzieć zmarnowany ten akordeonista trzeba było więcej uwagi mu poświęcić, bo był interesującym modelem
28- ma w sobie to coś, ta naturalność, ta subtelność i ten uśmiech
42- też mi żal mamusi.mam nie należy lekceważyć
43- Heh te tyły... jakby kotek przodem szedł było by zdecydowanie lepiej...wiem, że czasem nie da się po prostu więc niech już będzie
47- jest ciekawe, ale ten punkt ostrości coś mi nie pasuje.ten żółty środek powinien być bardziej wyostrzony, a płatki nieostre.tak trochę na odwrót.
56- kurcze piękny kadr,szkoda, że ciemno naprawdę, zrób to jeszcze raz!(chyba że dzidzia za bardzo urosła )
55- Nooo jestem pod wrażeniem rewelka
Pozdrawiam
p.s. kurcżę chciałam pochwalić, a wyszło że większość mi nie pasuje, ale jestem małpa
no co Ty ,naprawdę ciekawa galeria
mapasja dziękuję bardzo za odwiedziny .
p.s. kurcżę chciałam pochwalić, a wyszło że większość mi nie pasuje, ale jestem małpa
Witaj.
Przejrzałem uważnie Twój album. Patrząc na exif niektórych zdjęć i na to co masz w stopce jestem pod wielkim wrażeniem, ile potrafisz "wycisnąć" z obiektywu kitowego - zakładając, że właśnie tym obiektywem były robione.