annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Uw settopbox bedienen met uw Sony BRAVIA®-afstandsbediening

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius
5.277  Weergaven

Weg met al die afstandsbedieningen. Met de Sony BRAVIA®-afstandsbediening kunt u alle apparaten bedienen die via HDMI zijn aangesloten op de tv, waaronder uw Blu-ray™-speler en PlayStation®.

8 Opmerkingen
profile.country.NL.title
gevande7192
Nieuw

Er staat alleen dat het kan. Hoe dan??

profile.country.NL.title
kemolem
Ontdekker

De next box van Ziggo is niet te bedienen net de afstandsbediening van Sony

Hunterhans
Nieuw

Kan je de setopbox van t mobile bedienen met Sony Bravia afstandsbediening 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Hunterhans Ja dat kan, hier bedien ik de T-Mobile settopbox ook met de Sony Bravia afstandbediening.

profile.country.NL.title
Otjenyn
Ontdekker

Hoe bedien ik de next box met de sony afstandbediening?

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Otjenyn Helaas is de Next box van Ziggo niet geschikt hiervoor!

O.a. daarom gebruiken wij een CI+ module van Ziggo, dan heb je alles op de TV en kun je deze ook met de afstandsbediening van de TV gebruiken.

profile.country.NL.title
Otjenyn
Ontdekker

@HereIsTom  Jammer maar behalve dat ook uiterst vreemd. Ik meen me te herrineren dat ik met dezelfde afstandsbediening, wel de Mediabox XL kon bedienen. Uiteraard was dat een gedrocht van Ziggo, maar het is wel vreemd dat in tijde dat alles met elkaar kan connecten, juist dat een van de weinige nuttige features was van de Mediabox XL en het met de Mediabox next niet werkt.

Ik heb wel de afstandsbediening van Ziggo gekoppeld aan de TV (KD-65A8), maar die werkt maar deels, omdat die niet zo uitgebreid is als de afstandsbediening van Sony zelf

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Otjenyn Ja inderdaad de XL box werkt grotendeels wel met de Sony afstandsbediening, maar Ziggo heeft met de Next gekozen dat het helaas niet meer werkt.

Daarom zijn wij van die boxen afgestapt en hebben nu alles op de Sony A89 TV met CI+ module.