Weg met al die afstandsbedieningen. Met de Sony BRAVIA®-afstandsbediening kunt u alle apparaten bedienen die via HDMI zijn aangesloten op de tv, waaronder uw Blu-ray™-speler en PlayStation®.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
@HereIsTom Jammer maar behalve dat ook uiterst vreemd. Ik meen me te herrineren dat ik met dezelfde afstandsbediening, wel de Mediabox XL kon bedienen. Uiteraard was dat een gedrocht van Ziggo, maar het is wel vreemd dat in tijde dat alles met elkaar kan connecten, juist dat een van de weinige nuttige features was van de Mediabox XL en het met de Mediabox next niet werkt.
Ik heb wel de afstandsbediening van Ziggo gekoppeld aan de TV (KD-65A8), maar die werkt maar deels, omdat die niet zo uitgebreid is als de afstandsbediening van Sony zelf
@Otjenyn Ja inderdaad de XL box werkt grotendeels wel met de Sony afstandsbediening, maar Ziggo heeft met de Next gekozen dat het helaas niet meer werkt.
Daarom zijn wij van die boxen afgestapt en hebben nu alles op de Sony A89 TV met CI+ module.