annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP-S1700 | afspelen van originele audio cd's en DVD's hapert aan de lopende band

profile.country.NL.title
lefmoeff
Nieuw

BDP-S1700 | afspelen van originele audio cd's en DVD's hapert aan de lopende band

Ik heb in april 2021 deze speler gekocht. Ik speel geen blu-rays en gebruik geen netwerk; dus geen Netflix dingen of andere apps; hier heb ik andere hardware voor.

 

We spelen originele audio CD's en DVD's en deze haperen met afspelen. Telkens 1-3 seconden even stil en dan gaat het weer verder. Echt stomvervelend. Zo kun je geen muziek luisteren of films kijken.

 

Ik heb zojuist voor het eerst een netwerkkabel aangelsloten om de firmware te checken in dit is de laatste versie. Ik ben niet blij met dit product als dit zo doorgaat en vraag me af wat Sony hierin kan betekenen.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Kan wel schrijven zitten er geen krassen of vette vingers op, maar als ik het zo lees ga ik er vanuit dat dit gecontroleerd is. 

 

CD's: Is dit midden in het muziek stuk? 

DVD's: DVD kennen hoofdstukken waar men tussen kan switchen. Krijg je hier tussen de vertraging? of willekeurig? 

Persoonlijk zou ik contact opnemen met de winkel waar u deze heeft aangeschaft. Wellicht hebben ze ander apparaat staan om te testen? En indien nodig zullen zij de juiste service moeten bieden. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
lefmoeff
Nieuw

Zowel bij muziek als bij DVD's is het volstrekt willekeurig. En we zijn behoorlijk zuinig en secuur op onze discs. 

 

Ik heb de speler via Amazon gekocht en ik denk dat ik me moet gaat richten op fabrieksgarantie van Sony? Amazon gaat niet veel betekenen denk ik. Bij registratie van het product hier bij Sony staat Amazon er als reseller niet eens tussen. 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Op deze pagina vind je de contact gegevens --> https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email?cat=home-video-blu-ray-disc-players-recorders-h...

 

Wat ik verleden ook wel eens gedaan heb. Is met de DVD's naar winkel om het daar te testen op zelfde type speler. Meeste winkels willen hier wel aan mee werken... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
lefmoeff
Nieuw

Ik heb inmiddels e.e.a voorgelegd aan Sony. Is nog best een toer want je krijgt met name linkjes naar de productpagina's en FAQ's waar niet de informatie staat die ik nodig heb. Ook de chatbot leidt je naar dezelfde content en de persoonlijke chat staat uit of is niet bereikbaar. Heel erg makkelijk bereikbaar lijkt Sony niet te zijn.

 

Ik kan niet met een rits CD's en DVD's naar een shop gaan omdat het compleet random is. Ik heb zelf een helpdesk functie gehad in het verleden en als een probleem niet heel erg reproduceerbaar is, kan je heel lang gaan zoeken. We hebben het over een spelertje van nog geen 70 euro dus je moet je afvragen hoeveel; energie je erin moet steken; zowel aan de klantzijde als die van Sony. Dat kan gewoon op gegeven moment niet uit.  

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Met Amazon zelf best goede ervaring met garantie afhandeling. Als ik het goed heb begrepen zijn winkels/webshops verantwoordelijk voor garantie afhandelingen. 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web