annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hands-on en tutorial van de nieuwe Lensbaby Velvet 28 op mijn Sony A7ii

profile.country.NL.title
robvankeulen
Lid

Hands-on en tutorial van de nieuwe Lensbaby Velvet 28 op mijn Sony A7ii

Hallo, 

Veel fotografen en hobbyisten hebben ondertussen hun hart verpand aan de zeer universeel toepasbare Lensbaby Velvet 56 en 85 objectieven. Deze met de handgemaakte hoogwaardige lichtsterke Lensbaby objectieven geven niet alleen een uniek dromerig soft focus beeld bij vol open diafragma F/2.5 t/m F/4.0, maar kunnen ook een scherpe foto maken als je diafragmeert tot F/8 of F/11. Combineer dat met de 1:2 macro vergroting en je begrijpt waarom veel portret én macrofotografen dit hun favoriete creatieve lens vinden. Toch hadden sommigen nog wel een verzoek aan Lensbaby, en dat was hetzelfde effect en macro, maar dan in een groothoek objectief. Zo'n Full-Frame 28mm effect objectief is moeilijk te maken, maar het is uiteindelijk gelukt in de vorm van de Lensbaby Velvet 28. Ik kreeg van Transcontinenta B.V., distributeur van Lensbaby in de Benelux, de beschikking over een van de allereerste exemplaren van dit bijzondere objectief. Na een paar maal er mee gefotografeerd te hebben, wil ik hier wat mijn mijn ervaringen delen met jullie en gelijk ook wat tips geven om vanaf het begin de beste foto's te krijgen met het door jou gewenste effect.

Lees het artikel en bekijk de talloze voorbeeldfoto's:

https://spark.adobe.com/page/sBdBlfuRg7yER/

 

Ik wens jullie veel plezier en inspiratie

Rob.

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor het delen in de Sony Community.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!