Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich użytkowników jak i administratorów forum.
Jestem totalnym świeżakiem jeśli chodzi o fotografie tzn. temat ten siedzi mi w głowie kilka miesięcy, przez które troche czytałem, szperałem w sieci żeby dowiedzieć się co z czym się je:)
Dwa tygodnie temu skarbonka została rozbita i dokonałem zakupu a350x
Pewnie myślicie po co mi taki aparat skoro jestem laikiem ale mam nadzieje że nie zawsze nim bede.
Zdaje sobię sprawe że ciężka droga przede mną więc proszę o słowa krytyki, na które jestem przygotowany jak i uznania na które jestem troche mniej przygotowany
Witam serdecznie
Zdjęcia są prawidłowe jeśli chodzi o kompozycje i ogólne wrażenia estetyczne. 1 i 2 są przeeksponowane. Na 2-ce niebo to jasna nieładna plama. Natomiast w 1-ce jakaś trawa weszła Ci w kadr.
Ogólnie mówiąc widziałem dużo gorsze wejścia. Jak na początek to nieźle.
Pozdrawiam
Fajnie Pomniejszone, ponumerowane - nic tylko wyrażać własne opinie
1 - "kunie" - jakaś trawka czy badylek wlazł na sam środek i trochę przeszkadza... Nie dało się ominąć?
2 - drzewo - sama koncepcja bardzo mi się podoba. Może przydałoby się trochę bardziej kontrastowo/ciemniej ale dla mnie - amatora fotka OK.
3 - chyba nieostro (albo wzrok mnie zawodzi) - najsłabsza według mnie...
Jak na starterek to całkiem fajnie (widziałem słabsze starty - choćby mój
No i Creatoor mnie ubiegł
4 - "kunik" - uwagi jak wyżej...
5 - drzewo - nooo... teraz zdecydowanie lepiej - aczkolwiek nadal jasnawo...
o pierwszych 3 co miało być powiedziane, powiedziane zostało... tak więc tutaj nic nie dodam
4 - konik coś jakby nieostry, ale to może przez to że mam brudne szkiełka na oczach
5 - ze wszystkich podoba mi się najbardziej (tylko co to za dziwna jaskrawa poświata za drzewkiem ?)
Dzięki za opinie,
powiem szczerze nie spodziewałem się.
postaram się poprawić następnym razem, odnośnie ekspozycji i w ogóle.
o pierwszych 3 co miało być powiedziane, powiedziane zostało... tak więc tutaj nic nie dodam