anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Oko górala :D

kristos
Początkujący

Oko górala :D

Witam wszystkich użytkowników jak i administratorów forum.
Jestem totalnym świeżakiem jeśli chodzi o fotografie tzn. temat ten siedzi mi w głowie kilka miesięcy, przez które troche czytałem, szperałem w sieci żeby dowiedzieć się co z czym się je:)

Dwa tygodnie temu skarbonka została rozbita i dokonałem zakupu :) a350x
Pewnie myślicie po co mi taki aparat skoro jestem laikiem :) ale mam nadzieje że nie zawsze nim bede.
Zdaje sobię sprawe że ciężka droga przede mną więc proszę o słowa krytyki, na które jestem przygotowany jak i uznania na które jestem troche mniej przygotowany :D

38 ODPOW. 38
Creatoor
Początkujący

Witam serdecznie
Zdjęcia są prawidłowe jeśli chodzi o kompozycje i ogólne wrażenia estetyczne. 1 i 2 są przeeksponowane. Na 2-ce niebo to jasna nieładna plama. Natomiast w 1-ce jakaś trawa weszła Ci w kadr.
Ogólnie mówiąc widziałem dużo gorsze wejścia. Jak na początek to nieźle.
Pozdrawiam

profile.country.pl_PL.title
doslav.
Poszukiwacz

Fajnie :) Pomniejszone, ponumerowane - nic tylko wyrażać własne opinie :D

1 - "kunie" - jakaś trawka czy badylek wlazł na sam środek i trochę przeszkadza... Nie dało się ominąć?
2 - drzewo - sama koncepcja bardzo mi się podoba. Może przydałoby się trochę bardziej kontrastowo/ciemniej ale dla mnie - amatora fotka OK.
3 - chyba nieostro (albo wzrok mnie zawodzi) - najsłabsza według mnie...

Jak na starterek to całkiem fajnie (widziałem słabsze starty - choćby mój :nauseated_face:

No i Creatoor mnie ubiegł :slight_smile:

kristos
Początkujący
profile.country.pl_PL.title
doslav.
Poszukiwacz

4 - "kunik" - uwagi jak wyżej...
5 - drzewo - nooo... teraz zdecydowanie lepiej :D - aczkolwiek nadal jasnawo...

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz