- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ci.nek - letnie focenie
Witam.
Postanowiłem i ja założyć swoją galerię i pokazać moje fotki. Obecnie fotografuję H50. Proszę o opinie i porady.
Pozdrawiam Marcin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Jeszcze jedna fotka:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Brak uwag i porad , czyli fotki w 100% idealne ma się rozumieć
Ostatnio robię fotki z długim czasem naświetlania oto kilka z nich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
chętnie bym ci udzieliła jakichś wskazówek, ale niestety nie znam się na tym. ;/ Może zadowolą Cię takie oto nieprofesjonalne rady . Więc co do tego portretu to wygląda tak zwyczajnie, stroik nie powinien być robiony z lampą, tak samo jak i te róże, a tak ogólnie to ciekawe ujęcia. 5,6,7 mi się podobają i kompletnie nie mam pojęcia jak takie coś zrobić Ale na tym to polega, aby tak zrobić zdjęcie, żeby każdy się zastanawiał: "jak on to zrobił?" Ale to jest tylko moje skromne zdanie i nie bierz tego do siebie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Dzięki za wypowiedź, każda rada jest cenna. Zdjęcie 1 i 3 było robione w słabym świetle i lampa była koniecznością. Zdjęcia 5,6,7 były robione z długim czasem 10 lub 30 sek, duża przysłona żeby tła nie było widać, oraz małe ISO dla eliminacji szumów.
Dziś mam kolejne dwie fotki technika podobna, tylko inne źródło światła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj