annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

Iedereen kent ongetwijfeld de Sony actie: Koop een Sony TV en krijg een playstation3 kado.

Hiervoor moet je een kopie van je factuur, een invulformulier en de originele streepjeskode op je doos opsturen naar een PO Box Brucargo.

Dit heb ik dus gedaan op 21 December 2010.

Op het reglement staat: Uw playstation word verzonden 14 dagen na ontvangst van je documenten.

Vandaag (na 3 weken) blijkt (na telefonisch gesprek met Sony Actie Afdeling Benelux) dat zij mijn documenten NIET hebben ontvangen en geen gegevens over mij in hun databank vind.  :thinking:

Ofwel is er iemand bij de post die met een aangepaste factuur (naam, adres), een nieuw ingevuld formulier en de barcodes uit de envelop zelf een playstation heeft geclaimd.

ofwel heeft de koerier dit niet geleverd. ( er zat ook geen brifje in de bus bij afwezigheid...)

ofwel is er iets niet pluis met de Sony actie.

Mijn vermoeden gaat uit naar het eerste geval.

Zijn er nog mensen die lang hebben moeten wachten of helemaal niks ontvangen hebben?

mvg

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.nl_NL.title
JiggyMF
Bezoeker

Ik ben al sinds eind november 2010 bezig mijn playstation 3 van de 3dtv actie te krijgen, en het begint te belachelijk voor woorden te worden.

Eind November heb ik een 3dtv aangekocht, geljik alles ingevuld en opgestuurd.
begin januari (!) alles retour gekregen, er stond een typefout in het aanmeldformulier betreffende de aankoopdatum. Een kopie van de originele factuur zat erbij, dus het was wel zo makkelijk geweest als daar gewoon even naar gekeken was. Afijn, uiteindelijk mijn fout, niet moeilijk doen, gecorrigeerd en samen met een begeleidende brief alles retour gedaan.

Vervolgens op 9 februari bevestiging gehad dat alles was ontvangen.
Inmiddels is het 9 maart, en ik heb nog steeds niks mogen ontvangen en ik begin me er redelijk aan te irriteren dat ik er maar achteraan moet gaan om te horen hoe en wat.

profile.country.nl_NL.title
Maurice_B
Bezoeker

Ik hoor ook bij "de wachtenden" sinds eind januari 2011

Ongeveer iedere week bel ik Sony Promotion en dan wordt mij verteld dat er geen voorraad is. De ene keer vertelt men dat de volgende week de PS3 verstuurd wordt. De andere keer zegt men geen flauw idee te hebben wanneer ik iets kan verwachten, en soms is de mededeling "zo snel mogelijk". Daar kan ik dus helemaal niks mee.

Hoe zit de logistieke club van Sony in elkaar? Kunnen ze helemaal niks qua levertijd voorspellen? Bij de aanschaf van mijn 3D TV in december 2010 werd ook twee keer per week beloofd dat ie over een paar dagen geleverd zou worden. Dat is uiteindelijk eind januari geworden.

Ik hoop niet dat de PS3 een hopeloos verouderd apparaat is tegen de tijd dat ik 'm ontvang, of dat de winkelwaarde dan onder de 200 euro ligt, die ik via de cash back optie had kunnen kiezen.

In ieder geval ben ik niet meer van plan om spullen van Sony te kopen die ik niet direct in m'n handen de winkel uit kan dragen, want op vlotte logistiek hoeven we als klant blijkbaar niet te rekenen zodra we afscheid hebben genomen van onze euro's.

Wordt vervolgd....

Maurice

profile.country.nl_NL.title
Maurice_B
Bezoeker

Nog steeds geen nieuws. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik de laatste wachtende ben. Vandaag met mijn engelengeduld maar een vriendelijke mail gedicht en naar Sony verstuurd...

Maurice :slight_frown:

profile.country.nl_NL.title
robopmeer
Bezoeker

Ben na een aantal telefoontjes met de helpdesk maar in de pen geklommen om mijn ongenoegen te uiten inzake de opvolging van deze actie. De dame in kwestie kan er waarschijnlijk ook niets aan doen maar aan antwoorden als, "ik weet het ook niet", "geen voorraad", "alles staat vast in België", kan ik, en schijnbaar nog andere ook, helemaal niets.

Indien je op een customer service afdeling werkzaam bent dien je met oplossingen te komen zodat je een tevreden klant overhoudt. Dat gaat op deze manier zeker niet lukken.

Heeft Sony Nederland geen DC waar talloze PS3's liggen opgeslagen die zo uitgeleverd kunnen worden? In de Mediamarkt, BCC of elke willekeurige speelgoedzaak kun je de PS3 zo kopen. Ik hoor nergens dat er een levertijd op zit en dat Sony out of stock is gegaan met de PS3.

Ik hoop dat eea snel kan worden afgewikkeld en ik niet wederom moet bellen. Een pro-actieve houding van Sony wordt zeer op prijs gesteld.

gr

rob

profile.country.nl_NL.title
tonasch
Nieuw

Halverwege januari 2011 heb ik een Sony televisie gekocht met de promotie aktie PS3. Inmiddels bijna drie maanden, diverse mailtjes en telefoontjes verder heb ik de PS3 nog steeds niet mogen ontvangen terwijl het bedrijf bevestigd dat alle documenten volledig en goed zijn ontvangen. De antwoorden van Sony en Sony Primapost varieerden van, we hebben de PS3 verzonden tot we hebben het op dit moment niet voorradig.

Wanneer je gaat navragen bij electronica zaken zijn er géén problemen met levering en/of problemen om de voorraad aangevuld te krijgen. Ook op Internet kom je géén berichten tegen dat de PS3 niet te leveren zou zijn.

Sony blijft doorgaan met soortgelijke acties maar dan met andere producten. Ik ben op dit moment zwaar teleurgesteld op de wijze waarop Sony tracht haar verkopen te stimuleren en haar verplichtingen denkt niet na te komen. Het is onbegrijpelijk hoe een gerenomeerd bedrijf zoals Sony, met fantastische producten, haar klanttevredenheid hiermede in de waagschaal zet.

Dus Sony, wanneer gaat u de PS3 afleveren?????? Dit duurt echt te lang.

Grt,

Ton

profile.country.nl_NL.title
bjvando
Bezoeker

Hier precies hetzelfde verhaal als al tig keer hierboven beschreven.

15 januari de 40lx900 gekocht,maar het is nu 17 april maar nog steeds geen ps3.

ook al 3x contact gehad met sony maar we worden afgescheept met hetzelfde lulkoek verhaal..."U staat in het systeem en de ps3 zal zsm verstuurd worden maar er is nu geen voorraad" Ronduit belachelijk dit. ik ben ook zeer teleurgesteld in de handelswijze van Sony, je hoort of ziet niks van ze. Ja reclame mails om de haverklap,maar even een update sturen zit er niet in.BAH

Ik zou ook zsm mijn ps3 ontvangen!

groeten,

Bjorn

profile.country.nl_NL.title
Maurice_B
Bezoeker

Nou, afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover: de PS3 is geleverd. Maar waaron het nu zo lang heeft moeten duren? Het zal voor mij altijd een raadsel blijven....

Ik wens andere wachtenden nog veel geduld toe...

Groet,

Maurice

profile.country.nl_NL.title
JiggyMF
Bezoeker

Ik zit inmiddels bijna aan een half jaar wachten op mijn ps3, met nog steeds geen eind in zicht.
Contact met klantenservice levert al maandenlang op dat ik in het systeem zit, en zo snel mogelijk mijn ps3 zal krijgen.
Nou snap ik dat e.e.a. best eens even kan duren, maar 6 maanden is bij mij niet 'zo snel mogelijk', zeker niet als bij de actie vermeld wordt dat je binnen 2 weken de ps3 mag verwachten. Via dit forum zijn er ook medewerkers die pogen mij te helpen door de status na te gaan van mijn ps3, waarop ik vervolgens niks meer hoor.

Tevens verneem ik her en der van mensen die later dan mij hebben deelgenomen en veel eerder een ps3 hebben gekregen, dat zij ook nog eens 2 gratis 3d brillen hebben mogen ontvangen achteraf (een actie waarbij ook ik aan alle criteria voldoe, maar niks over heb gehoord en niks heb thuisgekregen).

Wat is hier aan de hand?
Ik vind dat ik binnen alle redelijke en acceptabele grenzen erg veel geduld heb gehad en ik zou graag hebben dat bovenstaande op zeer korte termijn wordt opgelost, zonder afgescheept te worden met een commercieel verhaal dat ik in het systeem zit en e.e.a. zsm zal krijgen, dat is namelijk al een half jaar volgehouden.

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr bjvando,

Welkom bij het Sony Forum.

Er is zojuist een bericht naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr tonasch,

Welkom op het Sony Forum.

Er is zojuist een bericht naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker