annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Phaedros
Bezoeker

- Naar tevredenheid opgelost -

Message was edited by: Phaedros

profile.country.nl_NL.title
Phaedros
Bezoeker

- Naar tevredenheid opgelost -

Message was edited by: Phaedros

profile.country.nl_NL.title
Vandommelen
Bezoeker

Ik heb nu het bijna juni is NOG STEEDS GEEN terugbetaling gehad. Ik kocht de camcorder via BOL en stuurde de hele handel in.

Ondanks telefoontjes, mails naar zowel Sony als het actiebureau. Als ik bel dan wordt beloofd dat het meteen wordt overgemaakt. Ik baal hier zo van. Dit vind ik een niet normale omgang met je klanten. Ik denk voortaan wel drie keer na voordat ik nog iets van Sony koop.  Het heeft mij aan tijd en ergernis al veel meer gekost dan ik ooit vergoed krijg.....

profile.country.nl_NL.title
Vandommelen
Bezoeker

het is mei nu en ik heb het nog steeds niet, heb diverse keren gebeld en gemaild, beloftes dat het direct in orde wordt gemaakt. Maar vergeet het maar.

profile.country.nl_BE.title
Kabouter.lui
Bezoeker

Ook ik heb een heel negatieve ervaring: op 6 december 2010 Sony Handycam gekocht, en alles voor de cash back actie netjes ingestuurd. Begin maart dan een antwoord, dat mijn barcode niet de juiste is, en data ontbreekt. Op mijn doos hing maar 1 barcode, en al mijn vakjes waren keurig ingevuld.

Op 6 maart 2011 heb ik dan een AANGETEKEND schrijven gericht aan Sony Cash Back, aan Sony Belgium Customer Service, met Copy aan Sony Europe UK.

Tot op heden (8 juni 2011) : GEEN ENKEL ANTWOORD vanwege SONY.

Ik snap de attitude van Sony dus ook helemaal niet: het is duidelijk dat deze politiek erop gericht is klanten te lokken, erop rekenend dat niet alle cash-backs worden terugbetaald. Mijn inziens met een averechts effect, want zonder cash back had ik ook de Handycam gekocht, terwijl ik nu volledig gedegouteerd ben van de commerciele attitude van Sony.

Als Sony nu niet spontaan reageert, en mijn 100 Euro + billijke schadevergoeding betaalt, zal ik deze attitude zo breed mogelijk in de media, consumentenorganisaties en ombudsmannen verspreiden als in mijn mogelijkheden liggen.

Dirk.

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Kabouter.lui,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt ons te horen van uw slechte ervaring met deze cashback actie.

Er is zojuist een bericht per email naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Gklmpala,

Welkom op het Sony Forum.

Heeft u inmiddels de cashback ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste mevr JacquelineNL,

Welkom op het Sony Forum.

Heeft u inmiddels de cashback ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker 

profile.country.nl_NL.title
GkImpala
Bezoeker

Dag meneer Klis,

Ik vind de reactie wel wat laat, maar neem aan dat daar een reden voor is.

Overigens staat het antwoord op uw vraag een pagina terug op dit forum. Ja, al een tijd geleden dus.

Eigenlijk moet ik toegeven dat ik ook wel geinteresseerd ben in het hoe en waarom van de moeilijke manier waarop de cashback wordt uitgevoerd, maar daar zal wel geen antwoord op komen.

Met vriendelijke groeten,

Gertjan

profile.country.nl_BE.title
GSTRgits
Bezoeker

In januari kocht ik ook Full HD Handycam CX305 doordat 100 € cashback werd gegeven.

En dan begon de miserie ... leverancier gecontacteerd, die belde meermaals Sony op. Het bedrag werd dan zogezegd op verkeerde rekening overgeschreven. Bedrag ging dan overgeschreven worden op rekening leverancier. Custom Support Sony meldde mij dan uiteindelijk zeer vriendelijk dat ik naar mijn cashback kan fluiten.

Dat Sony zijn naam en vertrouwen zo te grabbel gooit is mij een raadsel, maar als zij dit niet voor mij oplossen, dan zien zij mij daar alvast nooit meer.

Tip : koop nooit met de belofte van cashback !